De prin viață #3

Teoretic trebuia să avem muzici. Practic nu avem muzici pentru că nu am avut chef să scriu. Poate diseară. Oricum viața merge înainte și fără ele, corola de minuni a lumii funcționează și fără mine. LOL. Mă rog, practic nu trebuia nimic, nimic nu trebuie.

Domnu’ Șucu și-a adus un antrenor care aseară trebuia să asiste la meciul Rapidului cu FCSB. Doar că antrenorul nu a mai ajuns la stadion. Nu-mi dau seama ce se petrece, știu doar că la București alcoolul este ieftin și comunitatea britanică este una să-i spunem vibrantă, că tot ne plac termenii ăștia de căcat care nu spun nimic.

Cele mai cretine depășiri pe autostradă sunt făcute de ăia care știu clar că nu-i ține mașina să facă depășiri. Fie că este prea mică, fie că este prea în vârstă, centaurii de moment se bagă în depășiri lungi când din urmă vin mașini care chiar pot să nu încurce traficul. E și ăsta un motiv pentru care se petrec destule accidente.

Am fost pe la Băicoi. Am aterizat și la un restaurant despre care nu știam că funcționează doar pentru evenimente. L-am întrebat pe om unde am putea totuși mânca și noi ceva în orașul lor. Ne-a spus direct că nu ne recomandă nimic, mai bine mergem la Paralela 45. Trist să auzi așa ceva de la un om care oricum nu avea concurență cu cele deschise la modul curent.

Ieri am făcut o tură mare de plimbare pe jos prin comuna care-mi adăpostește de ceva vreme existența. Într-o parte avem casele îngrijite, pline de flori și verdeață, pe străduțe care par și ele curate și spălate. În partea cealaltă avem Militari Residence. Între metafizică și clitoris am putea spune, și clitorisul arată din ce în ce mai rău.

Am înțeles de la Miron Cozma că nu a existat mineriadă. Deci eu am visat că mi-a luat tata cheile de la casă ca să nu mă duc în piață să mă bat cu ăia, că el însuși a venit bătut acasă pentru că avea costum și diplomat și că bunica s-a dus să le dea minerilor prăjituri și ciocolată. Și că Iliescu le-a mulțumit minerilor. Well, pana mea, am uitat că țara asta m-a făcut să beau de mic copil.

Mai este un pic și începe turul dintre Dinamo și Csikszereda. N-am cum să nu țin cu maghiarii. Și nu pentru că detest Dinamo ci pentru că o echipă fără un management profesionist nu are ce să caute în fotbal. Csikszereda și Sepsi au făcut treabă. Dinamo a făcut circ, că tot este lângă el. Și infarct după infarct, că tot sunt lângă Urgență. Cornel Dinu să îi judece.

Ne mai auzim 🙂

2 thoughts on “De prin viață #3

  1. Corect: practic NU TREBUIE …. nimic! Soarele va contiuna sa rasara si sa apuna si cu si fara mine.Asa ca, in afara de ce-i bine/ce trebuie pentru familie, nu trebuie nimic si nu e nimic urgent.

    Domnul Sucu – nu tin cu Rapid dar incerc sa gasesc si sa acord merite oricarui om care are ceva in cap – a reusit sa ma pacaleasca pentru vreo 5 minute. Dupa care am vazut ca a lasat in STAFF tot felul de “baieti” pe care ii salta mascatii, are “dialog” cu tot felul de alti “baieti” (care miros a interlop) de prin galerii. Deci face cam acelasi greseli ca si multi altii inaintea lui. Si, cand e evident despre ce e vorba, nu pare prea dispus sa-i zboare instant din anturajul echipei, ba le mai si angajeaza avocati. Eu sper sa ma insel si sa vina candva un patron (oricare ar fi el si la oricare echipa) care sa puna problema altfel si sa faca un club/o echipa administrate pe principii corecte si profesioniste si care sa reuseasca sa stearga pe jos cu restul tiriplicilor din Liga I vreo 5 campionate la rand pana se vor prinde toti ca nu (mai) au incotro si singura directie, daca vrei performanta, e sa investesti (de la copii si juniori in sus, nu invers) si apoi sa administrezi treaba corect, legal si transparent. Dar nu-s optimist si nu vad nimic bun/diferit la orizont.

    Pana atunci, campioana Romaniei 2022-23 (Farul) a ajuns in turul tz’shpe preliminar din UEFA CL si a venit Sheriff Tiraspol (adica NIMENI) si a sters pe jos cu ei tur+retur … aici suntem si aici vom ramane!

    Ce, nu o stii pe aia “… eu merg legal, cu 130 km/h pe autostrada …”. Uite ieri, ingramadeala pe DN1 la Barcanesti cu vreo 5-6 masini si niste oameni ajunsi la spital. Pariu ca la baza accidentului a fost unul din asta care, inainte de a fi un sofer execrabil, este FUNDAMENTAL prost, ca om?

    Baicoi … nu am pareri.

    Stiu zona aia de cand abia aparuse centrul comercial … OMG! Si imi aduc aminte de glumitele cu Militari-ul (ala vechi, clasic, dinainte de ’90) – dormitor & shit. Pai daca Militari-ul vechi era o abominatie din niste puncte de vedere, apoi zona asta este pe alocuri dincolo de orice logica sau comentariu. Am avut colegi care DOREAU, din proprie initiva, sa se mute acolo si “vanau” efectiv oferte si li se parea ca o garsoniera la 35-40K Euro era un “chilipir” … csf, ncsf!

    Gloriosii ani ’90 … mi se pare la o eternitate in urma. Nu imi aduc aminte clar care a fost cronologia dar as risca o parere: astia de ajung la puscarie (ma rog, ajung e mult spus, ca nu cred ca va face nimeni puscarie pe bune) cred eu ca sunt toate sansele, nu sa fie nevinovati, dar sa fi fost si ei manipulati pana cand au executat ce li se ordonase si de fiecare data cand situatia o cere (e.g. – alegeri!) sunt scosi in fata ca tapi ispasitori. Eu l-am ascultat pe Cozma si m-a frapat ca avea genul de atitudine, cum sa zic, nu ca el ar fi/s-ar considera nevinovat dar era mai mult asa “…. ba ce plm am vorbit noi, eu v-am rezolvat problema si voi ati zis ca pot sa dorm linistit … acum ma scoateti tot pe mine in fata?”.

    Apropo de circ, Dinamo nu erau aia de se “pregateau pentru Liga Campionilor”?

    Liked by 1 person

    1. Exact, nu trebuie. Când majoritatea vor pricepe asta aș paria că lumea se va schimba în bine.

      Recunosc, câteva minute m-a fentat și pe mine Șucu. După care am văzut câteva mici declarații care aduceau a Becali și a galerie. De acolo am zis că asta este, nici de data asta nu le-a ieșit rapidiștilor. Poate data viitoare.

      Militari Residence da, e ceva aparte. Din toate punctele de vedere. Nu cred că există vreun loc unde să existe Maserati sau Lamborghini parcat lângă o doamnă de joasă factură care prestează scurtul pe 50 lei. Nu cred.

      Nici nu vreau să știu cine a fost de vină la Bărcănești dar da, pariez pe un cretin care nu știe unde este limita. Limita lui sau a mașinii. Asta este, atât se poate, de ce să nu riscăm viețile tuturor?

      De Cozma nici nu am ce să spun în plus. Aș vrea dar nu am. Uneori rămân fără cuvinte. Dar nu neg, e posibil să fie cum spui tu.

      Dinamo ăia sunt, da. Șampion Lig din aia =))

      Like

Leave a comment