Slash – Orgy Of The Damned (2024)

Doamne mamă ce-i aici!

Pentru că da, este album de blues. Și Slash, deși nu este Bonamassa, își face de cap cum știe el mai bine. Iar invitații de pe album? Billy F. Gibbons, Chris Stapleton, Iggy Pop, Paul Rodgers, Brian Johnson sau Beth Hart, asta ca să numesc doar câțiva.

Bombă. Absolut bombă. E pe YouTube Music, puneți mâna și ascultați-l, e păcat să nu. De la shuffle-ul simplu de Deltă până la blues-ul uneori greu de dus în care se mai bagă Beth, totul este acolo. Cred că Slash a vrut să facă ceva de genul Bibliei, pui mâna pe album, asculți și știi cam tot despre genul ăsta muzical.

Iar Beth Hart ne arată din nou că este cel mai bun lucru muzical pe care l-am pățit în ultimii 50 și probabil și ultimul pe care l-am primit timp de 100 de ani de acum încolo. Și din ce am înțeles de dimineață la radio, ce este pe disc este ceea ce trebuia să fie doar repetiția. Ei, cică femeia a venit și a cântat atât de bine încât aia a fost, single take, nu mai este nevoie de studio.

Pula mea.

Album nene, album!

6 thoughts on “Slash – Orgy Of The Damned (2024)

  1. Papa was a rolling stone cu Demi Lovato tocmai ce am văzut-o aseară pe YouTube Și azi vad la tine iubirea vieții mele, Beth. Weekend frumos și ție.

    Like

    1. Weekend frumos și ție 🙂 Și da, cred că le-a pus pe toate pe YouTube iar albumul se găsește și pe YT Music. Să vezi cum e aia cu Billy Gibbons, zici că-s pe steroizi 🙂

      Like

  2. Bomba!

    Blues ca blues, asta e baza. Dar pe alocuri te umfla rasul ca mai gasesti si ceva sound disco din ala cu glob din oglinzi. Dar, cand de astepti mai putin, parca gasesti si ceva spre reggae. Poate ca doar mi s-a parut mie … oricum, te face cu capul albumul asta, bun de tot.

    Dar surpriza emisiunii, pentru mine, a fost Demi Lovato, am ascultat-o deja pe repeat de vreo 5-6 ori..

    Beth Hart nu mai are nevoie de niciun comentariu.

    Iar Metal Chestnut … bai cum “curge”, m-a dus inapoi cand pe vremea cand am descoperit Estranged. Pare ca nu vrea sa se mai termine – ca solo-ul de la Sweet Child – si, daca nu s-ar termina, nu ar fi nicio problema.

    Liked by 1 person

    1. Mie îmi place foarte tare aia cu Gibbons 🙂 Parcă au vrut să dezlănțuie iadul pe o piesă de altfel simplă și extrem de cunoscută. Bănuiesc că de la Gibbons se trage, ăla se pricepe să facă la ceva simplu care să sune a avioane :))

      Like

Leave a comment