Fără cap. Că așa e când “vine” alegerile.

Mie cel mai tare îmi plac lucrurile făcute fără cap. Și făcute mai ales atunci când trebuie să se vadă că sunt făcute, cum ar fi campania electorală.

Și aici mă voi referi la accesul spre și din Chiajna, recte Militari Residence, cea mai importantă concentrație umană de pe teritoriul comunei. Ca o informație suplimentară, a doua cea mai mare concentrație umană din Chiajna ar fi chiar primarul Minea despre care am înțeles că stă în 23 de case și terenuri sau cel puțin așa a constatat DNA la ultimul recensământ făcut, când i-au pus și sechestru pe ele.

Dar să ne întoarcem la ale noastre.

Cum ieșim și intrăm noi în acest legendar Militari Residence despre care majoritatea știu totul fără însă a fi trecut vreodată prin el? Păi sunt mai multe variante.

  1. Pe Centură.
  2. Pe Drumul Osiei.
  3. Pe Drumul Roții.
  4. Pe Bulevardul Uverturii.
  5. Pe Drumul Gării.

Și desigur că, doar despre asta era vorba, am cam rămas fără căi de acces. Am rămas fără ele pentru că nenea primarii nu fac mai nimic sau fac prea puține în perioada celor 4 ani în care-și umflă găoaza pe scaun și bagă de voie în ultimele luni de dinainte de alegeri pentru că na, atunci se îngrașă porcul, fute-m-aș în ea de Românie cu tot cu vorbele ei de duh. Capul ce se pleacă sabia nu-l taie/Dar cu umilință iei un șut în coaie. Și tot așa, căca-m-aș în ea de spiritualitate carpato-danubiano-pontică.

Ia să vedem.

Uverturii este o nenorocire. La bază trebuia să aibă două benzi, doar că are câte una pe sens, cealaltă e pe post de parcare. În plus pe marginea bulevardului sunt florării, Mega, vulcanizări, șaormerii și restaurante și fiecare parchează unde vrea p*** lui. Și pe acolo mai circulă și STB-ul, o plăcere. Plus că în Chiajna te așteaptă surpriza vieții. Primarul s-a apucat să decoperteze principala arteră. A decopertat-o și a lăsat-o pe moment așa, eu personal nu văd pe nimeni lucrând la ea. Na, vin alegerile, ne facem și noi că muncim. Spargem ca să astupăm, probabil la fel de prost.

Centura se folosește strict când ai treabă sau vii din zona care să fie cât de cât legată de ea. Când lucrezi în buricul orașului este absolut inutilă. Sau chiar dacă ai vrea să ajungi pe ea și să ocolești zonele mai puțin fericite atunci tot va trebui să mergi pe Maniu până la ea și nu, să mergi pe Maniu este tot ce nu-ți dorești seara sau, mai ales, vineri seara.

Osiei era cel mai direct acces către și dinspre oraș. Nu mai este. Nu mai este pentru că după ce a fost asfaltată o bucată din el atunci a sosit rândul ultimei sute de metri. Sută de metri care mai nou trece și prin față pe la Kaufland. Soluția a fost simplă. Nimeni nu mai intră pe Osiei în cartier, toată lumea iese. Iar pe Rezervelor, prima stradă din Chiajna, acum se circulă pe două sensuri deși era stradă cu sens unic. Și se circulă așa pentru că Tineretului, principala stradă care aducea toată lumea către ieșirea din Osiei, este acum închisă toată. Acum i-a apucat să o betoneze, cei 3 ani de când urlăm că ne rupem mașinile în ea nu au contat. Acum, odată cu spargerea tuturor celorlalte!

Roții era un drum cu două sensuri, vai de morții lui, asta recunosc, cu șanse sporite de a nu trece cu bine de el mai ales dacă te foloseai de o mașină mai joasă. Acum nu mai scoate pe nimeni din cartier din cauza faptului că ultima sută de metri ce rămăsese neasfaltată a intrat cumva în asfaltare. Adică nu face nimeni nimic la ea, dar este sens interzis pentru ieșire, ai voie doar să intri. Desigur că și Roții te scotea și băga direct în Maniu, na, cât să poți să te descurci de acolo.

Așa că am rămas în Drumul Gării. Care presupune să traversezi Giuleștiul, să treci prin Sârbi sau pe Săbăreni și să ieși la urmă tot pe undeva în Chiajna, sus la Biserică, de unde te așteaptă aglomerația tuturor celor care vin pe celelalte căi. Plus că drumul ăsta este genial noaptea, adică nu este luminat deloc, cel puțin nu până nu ajungi înspre Chiajna. Gen așa, cu ceva șanse să ajungi la modul aplicat în rai în funcție de viteza pe care o ai (am văzut destui cu ele în șanț):

Mno, cam așa arată viața când sunt alegeri. Nu contează nimic, toți bagă tot ce prind în lucrări. Desigur, pe termen mediu și lung ceea ce fac Minea și Ciucu (primarii de Chiajna și de Sector 6) va aduce o îmbunătățire a vieții tuturor, atât pentru bucureșteni cât și pentru ilfoveni. Însă faptul că 4 ani nu au făcut ceva cu drumurile și că acum, la alegeri, s-au apucat să le bage pe toate în reparații este de o imbecilitate care cu greu poate fi cuantificată. Și de un cinism fantastic, pentru că mi se pare cinic să te lauzi cu ceea ce faci când știi că ceea ce faci aduce niște rău pentru cetățenii pentru care nu ai făcut absolut nimic în materie de drumuri timp de 4 ani. Și în 4 ani aveai timp să le rezolvi pe toate rând pe rând, nu să te apuci acum să le spargi pe toate ca să creezi un haos mai mare decât a creat Nicușor când a păcat Grant-ul în lucrări fără să se gândească sau să-l intereseze ce va aduce asta cu adevărat pentru trafic.

Să ne vedem cu bine de la următoarele alegeri. Când desigur că alte drumuri vor fi sparte toate. Probabil tot astea, că la astea se vede mai bine când te lauzi.

8 thoughts on “Fără cap. Că așa e când “vine” alegerile.

  1. Uite inca o mostra de genialitate: “… a furat, dar a si facut …”. Nu ne mai incurcam in detalii cumr ar fi ca, majoritatea, au furat 4 ani si au facut cum zici tu, doar asa, fix inainte de alegeri.

    Parca nu am stii ca pentru populimea cu memoria scurta (gen caras auriu) si capacitate de concentrare si corelare cauza-efect exterm de limitate strategia e clara: le-ai luat fata cu niste “margele” (il vazusem eu pe un candidat zilele trecute care scosese niste saci cu mingi de fotbal si le impartea copiilor de prin comuna, nu am retinut despre ce localitate era vorba dar sigur-sigur pe ruralul profund) si uita fraierii de problemele din ultimii patru ani.

    Dar asta cu asfaltatul care blocheaza traficul in ajun de alegeri … asta e de Champions League!

    Liked by 1 person

    1. Yup, să fuți tot ce găsești în materie de acces e ceva de gen Final Destination. Ce se poate petrece rău? Doar n-o să se supere nimeni că nu mai are pe unde circula, tot pe noi ne votează… 🙂

      Liked by 1 person

  2. Din toată topografia descrisă de tine am reușit să înțeleg că suntem foarte vecini, deși eu sunt în S6. Tocmai trebuie să îți mulțumesc pentru informare că toate drumurile descrise de tine erau pe traseul meu către Otopeni.

    Voi lua metroul🤫

    Liked by 1 person

    1. =)))))

      Otopeni? Centură, neapărat să intri în ea de pe Maniu chiar dacă ocolești un pic și va trebui să faci rond. Singura variantă umană. Sau da, metrou, deși ăla presupune și el ceva combinații 🙂

      Liked by 1 person

      1. Am făcut naveta din ’98, vreo zece ani, de pe Mărgelelor până în Chitila,inclusiv când în Roșu s-a băgat canalizarea. Am decis că metroul+tren e cea mai puțin riscantă variantă. Bine, de întârziat tot s-a întârziat, dar când tu ai avionul, îți permiți 😬

        Liked by 1 person

      2. Eu mi-aduc aminte de când lucram în Pipera, la Aurel Vlaicu. Jesus, vedeam centura zilnic, apoi nebunia de la Podul Mogoșoaia, apoi Aerogării și intersecția minunată de la Vlaicu unde fiecare face absolut ce vrea. Să mă bată mama, cred că cu drumul ăla am devenit cumva șofer, nu doar conduccător auto :))

        Liked by 1 person

  3. Numai când ai zis pod Mogoșoaia și mi-au venit în minte vreo trei inclusiv cel de cale ferată pe sub care e un pasaj.

    Iar Odăi, pe doar două a benzi era cam ca DN1 între Ploiești și Predeal când se deplasa vreo coloană de combine😬

    Like

    1. :)) Mogoșoaia, as in ăla de la Lidl/benzinăria MOL, în stânga giratoriului e Mogoșoaia și-n dreapta e orașul, te duci spre Băneasa 🙂

      De coloană nu vreau să aud =))

      Liked by 1 person

Leave a comment